Maak een nieuwsbrief die converteerd!

Wist je dat een goed ingerichte e-mail je conversie wel 15% tot 30% boost .

Een goed ingerichte nieuwsbrief converteert echt! De truc zit hem in relevantie, sentiment en sterkte content. Het is belangrijk dat niet iedere gebruiker dezelfde mails krijgt. Zo is bijvoorbeeld een nieuwsbrief met lampen bij klant die net een nieuwe koplamp heeft besteld niet relevant. Wat wel relevant zou zijn is bijvoorbeeld een mooie spons of een poetsproduct om er voor te zorgen dat die koplamp brand schoon is!

Met ons marketing team maken we verschillende funnels met daar in gebruikers met dezelfde behoefte. Iedere groep krijgt een gepersonaliseerde e-mail met producten en of tips die relevant zijn.  Iedere nieuwsbrief begint met de naam van de persoon zelf. Het leuke is dat we dit niet zelf hoeven te typen. We halen de data op uit de database en zorgen er zo voor dat we precies weten om wie het gaat, of ze al eerder een product hebben besteld en welke content voor hun relevant is.

Naast direct willen verkopen raden we altijd aan om er ook iets voor terug te geven. Denk hier bijvoorbeeld aan goede tips, of een leuk kortingspercentage op de eerst volgende aankoop. Bedenk een leuke prijsvraag en zorg voor interactie op andere kanalen zoals socialmedia.

Voor software om dit te realiseren raden wij Spotler aan. Heb je een wat kleiner budget dan is  Mailchimp een goed alternatief. Vast staat dat e-mail marketing zich zelf dubbel en dwars terug verdiend!  

De beste oplossing
Voor jouw online positie.

Bij bosswebdesign gaan we voor iedere keer weer beter resultaat. Van vindbaarheid tot het verbeteren van de conversie of rendement optimalisatie. Het begint altijd met onderzoek om de juiste strategie op maat te maken voor onze opdrachtgevers.

Benieuwd wat we voor jou kunnen doen? Kom in contact

WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR OM OOK JOUW VERHAAL
EEN ONLINE SUCCES TE MAKEN