Drivin by data maakt het verschil in succes

Van rendement optimalisatie tot een vette boost in conversie.

Data is onbetwistbaar het belangrijkste element online marketing! Of het nu gaat om het verbeteren van UX/UI of het neer zetten van een goed converterende campagne. Alles begint bij een data analyse. Bij Bosswebdesign hebben we best veel ervaring met grote en kleine data alyses. Zo hebben we voor WerkTalent 17 vestigingen geanalyseerd. Een rendement analyse waarin we de KPI’s in business units maar ook functies hebben uitgelicht. We hebben een advies gedaan in groei segmenten en uitgerekend wat de kost prijs is om per functie iemand te werven, en wat een plaatsing dus echt netto oplevert. Hierin hielden we rekening met de adspend, hire cycles, tijd van de intercendent, ziekte verzuim en retentie in bijvoorbeeld een nieuwe plaatsing.

Het benchmarken van KPI’s hebben we voor o.a. Aditech, 123autoparts, onderdelendirect, de FeestFactory en Bouwpeople gedaan. Door producten, vacatures en of diensten te benchmarken kunnen we een winnende strategie maken die blijvende groei stimuleert.

Data analyses zijn ook heel bruikbaar als jouw merk zich focust op de lokale markt. We analyseren dan wat je marktaandeel is, welke mensen je al wel bereikt en vooral ook wie nog niet  en hoe we deze groep voor je gaan bereiken. Aanvullend hierop maken we een zoekwoorden (S.E.O.) onderzoek en kijken we naar welke content converterende resultaten behaald.

De beste oplossing
Voor jouw online positie.

Bij bosswebdesign gaan we voor iedere keer weer beter resultaat. Van vindbaarheid tot het verbeteren van de conversie of rendement optimalisatie. Het begint altijd met onderzoek om de juiste strategie op maat te maken voor onze opdrachtgevers.

Benieuwd wat we voor jou kunnen doen? Kom in contact

WIJ ZIJN ER KLAAR VOOR OM OOK JOUW VERHAAL
EEN ONLINE SUCCES TE MAKEN