BrandingDevelopmentUI/UX

MotionPower

7 juni 2019

MotionPower.nl

Het project van MotionPower begon als een analyse. Wat er beter zou kunnen m.b.t. de online marketing? Uiteindelijk kwamen we gezamenlijk tot de conclusie dat een geheel nieuwe applicatie de meest duurzame oplossing was om mee te kunnen met de groei van het bedrijf.

Samen met Christel van ChrisInVorm hebben we MotionPower van een nieuwe site voorzien. Krachtig beeldmateriaal met heldere teksten, gemaakt door Christel en Arjan, spreken geheel tot de verbeelding en daarom hebben we gekozen om het design clean en strak te houden. 

De hoge snelheid, gebruiksvriendelijkheid en logische customer journey, maken dat de nieuwe site future proof is voor de toenemende bezoekersaantallen. 

Voor de site van Arjan en Marieke is gebruik van gemaakt van WordPress, Google Analytics, Tag Manager, Google Search Console, GTmetrix, Pingdom en SE Ranking.

Opdrachtgever:

MotionPower

Categorie:

Webdesign | Webdevelopment | Zoekmachine optimalisatie | UX/UI optimalisatie

Datum:

Zaterdag 18 april 2020

Delen: